Facebook Kartı

20 Şubat 2013 Çarşamba

Şakacı Ay


Bugün Nil'i okul çıkışı almaya gittim.. Malum dün gece uyumadan önce özellikle rica etmişti... 17:30 gibi okuldan çıktık yürüyoruz...Ve tabi okul yolu sohbetlerimiz başlıyor... Nil yine her zamanki gibi konuşuyor... Kaldırıma park eden arabalardan yolda oyun oynayan çocuklardan aklına ne gelirse... Nil'y bir anda başını yukarı kaldırıyor.. Gözyüzünde ayı görüyor... Aaaa anne ayı gördün mü? başımı kaldırıp bakıyorum "evet nilcim gördüm".. Anne ay neden orda daha akşam olmadı ki bak gündüz... bi an hafızamı yokluyorum acaba ayın görünmesi için güneşin batması mı gerekiyordu acaba güneş mi batmıştı ama güneş batmış olsaydı havanın karanlık olması gerekmiyor muydu? ne cevap vermem gerekiyordu:(((( Bi an sesli düşünmüşüm) güneş battımı acaba dedim.. Nil hayır anne bak güneş batmadı aydınlık... Hıımmm ayı neden görüyoruz öyleyse diye düşünürken beni son derece tatmin edici yorum Nil'y den geldi... Annneeee bu ayy şaka yapıyor bize o yüzden orda ama onun yanında yıldızları olması gerekiyordu o yüzden şaka yapıyo sanırım bize.... Bu yorum o anlık durumumu kurterdı elbette... Ama kuzuya bilimsel açıklamayı yapamayışım içimde ukde kaldı.. Posta başlamadan hemen netten araştırdım:) Bir daha aynı durumu yaşarsak haızrım artık:)))))) Çok çalışmam lazım çoookkkk

1 yorum:

hanife dedi ki...

bazen miniklere cevap vermek için gerçekten çok çalışmak gerekiyor takipteyim mutlu hafta sonu dilerim..

 

(c)2009 NİL kıyısında... Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger