Facebook Kartı

15 Ekim 2012 Pazartesi

Özetleeeee....

Sadece doğumgününü kutlamak değil maksadım istedim ki seninle ilgili içimde  biriktirdiklerimi bil canım evladım... 
Biliyor musun hiç dua etmedim çok güzel bi kızım olsun diye... Allahım dedim isterse dünyanın en çirkini olsun ama sağlıklı olsun... Uslu akıllı olmanda gözümde yoktu; Allahım dedim çok uslu akıllı olmasa da olur  mutlu neşe dolu olsun dedim... Kendinden emin, cesaretli olmasan da olurdu... Allahım çok kendine güvenen  bi çocuk olmasa da olur ama merhametli olsun dedim... Herkes tarafından sevilmen de gerekmiyordu " Ya Rabbim çok seveni olmasa da sevmeyi bilen bi çocuk olsun dedim... Ve dedim ki canım evladım Allahım en az bana sevdirdiğin adam kadar iyi yürekli olsun.....
İlk doğduğunda sağlıklı olduğunu gördüm, zamanla güzel de bir kız olduğunu... gittikçe akıllanıp uslandığını gördüm... Ve en olmadık anlarda- hatta belki canımın en sıkkın olduğu anlarda- bile; bazen bi hareketinle yada cümlenle kahkahalara boğduğunu gördüm..Girdiğin ortamlardaki hareketlerinle özgüvenini ama aynı zamanda engelli bir insan yada yardıma ihtiyaç duyan birini gördüğünde merhametini gördüm...Sonrasında seni sadece fotoğraflarda gören yada birilerinin anlattıkları kadarıyla tanıyan insanların sana duyduğu sevgiyi gördüm ve insanlarla kurduğun diolaglarda yaklaşımlarında  sevmeyi ne kadar iyi bildiğini gördüm... Ve canım yavrum... Bazen bi anlık yüzümün asıklığında yada dalıp gittiğimde bana gelip.. Anne neyin var? bişeyim yok kızım.. Amaa üzgün görünüyosun.. Öyle mi yorgunumdur annecim.. O zaman beni seni öpeyim yorgunluğun geçer diyerekk  öpmedik yer bırakmadığında bana sevdirilen adam kadar iyi kalpli bi insan olduğunu gördüm... İşte bu yüzden ben bugün istediğimi hatta istediklerimden fazlasını görmenin şükründeyim evladım... Ben evladım diyim.. Sen ister canyoldaşım anla, ister yaşam sevincim, ister gurur kaynağım, istersen de şükre en büyük sebebim.. Seni çok seviyorum tazem... Doğumgünün kutlu olsun... Rabbim nice sağlıklı huzurlu hayırlı mutlu günler göstersin sana...


1 yorum:

Süreyya dedi ki...

Nice sağlıklı yaşlara :)

 

(c)2009 NİL kıyısında... Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger