Facebook Kartı

29 Ekim 2011 Cumartesi

ÇARPMALARA BİREBİR MUZZ TEDAVİSİ....:)

Yoksa siz çarpma ve darbelerde buz tedavisi mi uyguluyorsunuz? :)


Genel olarak sürekli hareket halinde olan hareketli hızlı nil kızı bu özelliğinden dolayı sürekli düşmelere çapmalara darbelere maruz kalıyor... Son zamanlarda Nil'de şunu gözlemledim.. Darbenin şiddeti hafifse hemen kendini toparlayıp gülmeye başlıyor şayet orta şiddetteyse anne öp öp öp diyerek bana koşuyor eğer şiddetin derecesi fazla ise ağlamayla birlikte buşj buşj diyerek koşturuyor....... Doğal olarak buzdolabından buz haznesi alınıp Nil'e buzla kompres yapılıyor... Tabi bazen bu kompres süresi uzuyor hatta bazen haznenin içindeki buz suya dönüşüyor...  Ve Nil de hareketliliğe kaldğı yerden devam ediyor...
Nil kızı bildiğiniz bir muz müptelası, bazı günler, günde 3 tane yediği bile oluyor... Bi an oyun oynarken anne muş muş diyip mutfağa koşup bulduğu muzu anında soyarak hiç vakit kaybetmeden mideye indiriyor...
3 hafta önce Alya duamızın doğum gününe gittik... Öğlen doğum gününe yetişebilmek için uykusundan uyandırdım ve orada da bi nebze kudurdğu için akşam eve dönerken oldukça yorgundu.. Eve gelmeden önce Duygu teyzemize uğradık.. Günün vermiş olduğu yorgunlukla Nil iki hareketinden birinde kendini yerde buluyordu... Son düşüş biraz kallavi oldu... Nil her zamanki gibi anne bujşş diyerek bana koştu... Söylemek istediğini anlasam da anlamamazlıktan geldim çünkü buz seansı çok uzun sürecekti... Nil'i anlamamazlıktan gelerek; "aaa muz mu istiyorsun tamam öyleyse teyzesi Nil'e bi tane muz verir misin varsa" dedim teyzemize kaşgöz işareti yaparak... Durumu anlayan teyzemiz de muzu getirdi... Nil istediğini getirmediğimizin farkında fakat muza olan düşkünlüğünden durumu kabullenir bi tutum sergiledi ve güzelce muzu eline aldı... Fakat muzu eline aldıktan sonraki hareketiyle hepimizi kopardı:)




Evet....... Nil kızı muzu alıp darbenin geldiği yere uyguladı.....






Sonrasında da mideye indirmeyi ihmal etmedi tabi....

2 yorum:

İki oğlan Annesi dedi ki...

ben de gerçek sandım başlığı okuyunca
:)) çok şirin maşaallah...

nily toka dedi ki...

:))))))))
Çok teşekkür ederiz...

 

(c)2009 NİL kıyısında... Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger